Matchvärdar
Från och med kommande hemmamatch behöver vi matchvärdar vilket innebär både domarvärd och publikvärd. Det kan vara en och samma person men också två olika, det bestämmer vi själva. Vi får helt enkelt prova oss fram. Ledarna får INTE vara matchvärdar. Som tidigare ska också sekretariatet bemannas. Detta innebär att vi kommer behöva 3-4 st föräldrar som hjälper till vid varje hemmamatch. Västar för matchvärdskapet ska finnas i sektretariatlådorna och de ska lämnas åter efter match. Om ni mot förmodan inte hittar någon väst i lådan när ni kommer ta istället en funktionärströja som vi brukar ha vid VPC. Har bifogat en bild - läs igenom så ni vet vad som ingår i uppdraget.
F 13/14
21 okt 2024
0kommentarer
Nyheter vecka 43
Träningar i veckan: Måndag som vanligt 17-18:15 Tisdag som vanligt för tjejerna födda 2012 18:45-20:00 För tjejerna som är födda 2011 kan man välja att träna med 09/10 som vi gjorde förra året om man vill. Då börjar man träningen kl 19:15 direkt med dom och håller på till 20:45. En ledare från oss kommer att vara med också. OBS: för dom födda 11 som inte vill vara med 09/10 så är det träning som vanligt 18:45-20:00. Onsdag träning som vanligt 18:15-19:30 Lördag är första hemmamatchen för året. Vi skickar ut kallelser till de föräldrar som är funktionärer denna gången. Kan man inte så svarar man nej och då blir man uppsatt på en annan match i stället. Vi skall vara tre stycken i sekretariatet som vanligt. Första matchen så blir det ett rutinerar gång som sitter där, så är man osäker på hur det fungerar tills man skall vara själv så kan man ju ta ett litet studiebesök på denna matchen. Nytt för i år är att det är obligatoriskt med match/domarvärd också. Mer info i detta dokumentet Matchvärdar Ni som är kallade delar upp rollerna själva tänker jag. Om det inte är någon i aktuella gruppen som kan tänka sig att vara speaker så hör av er så får vi ändra. Hör av er om det är några frågor
F 11/12
21 okt 2024
0kommentarer
Allmän information - medlemsavgift m.m
Hej. Här kommer lite uppdateringar och information. Medlemsavgift Den har kommit digitalt här på laget, hör av er om ni inte hittar dessa eller fått dem så skall vi ordna det. Spelarlappen Vänligen fyll i era lappar som vi delade ut på första träningen, lämnas in nu på torsdag, har ni inte fått lapp så har vi extra lappar ni kan fylla i under träningen på torsdag. Faddrar Vårat lag har fått tildelat 2st faddrar från damlaget och det är Cicci Habib Westh och Judith Andersson, dem kommer dyka upp lite då och då på våra träningar och peppa och visa vägen för våra tjejer. Matcharrangemang 30/11 och 18/1 Nästa tillfälle för matcharrangemang på damlagets match blir 30/11, mer info kring arbetsschema och tider kommer. Våran kalender är uppdaterad med dessa datum, obs att tiderna kan ändras. Calles Cafe och Arena ansvar 23/11 och 2/2 har vi fått våra arbetspass. Även dessa är inlagda i kalendern, arbetsschema och info kommer. Föräldramöte Vi återkommer i närtid angående detta. Är det några frågor så kan vi ta dem torsdag eller kommentera nedan.=) Förresten om ni inte har sett det så finns det video och bilder från helgens maskott inspring på damlagets match, bra jobbat av tjejerna ocjh alla som var på plats och arbetade. Vi ses på torsdag 17.00 Mvh Ledarna
F 17
21 okt 2024
0kommentarer
Matchvärdar är numer ett krav
Matchvärd är begreppet som innefattar domarvärd och publikvärd. Från och med den här säsongen är det ett krav att matchvärd ska finnas på plats vid spel på blå respektive röd nivå. Läs mer här! Det är upp till varje lag i vår förening att bestämma om ni vill ha två olika personer eller en person som delar på uppdraget. Det kan också vara ett rullande uppdrag i föräldragruppen. Viktigt är att det inte är tränarna! Även om det inte är ett krav på grön nivå så kan det vara bra att ha något liknande där. Västar för matchvärdskapet finns numer i sektretariatlådorna. Var noga med att de lämnas åter där vid avslutat uppdrag. Om ni mot förmodan inte hittar någon väst i lådan när ni kommer ta istället en funktionärströja som vi brukar ha vid Vänerns Pärla Cup. OBS! Domarna ska inte få något att äta eller dricka då de redan får arvode (lön). Hör av er om ni behöver hjälp med hur ni ska tänka kring detta, annars är det bara att köra igång vid er nästa hemmamatch! Kansliet info@lockerud.nu 073-500 62 29
Ledarsidan
21 okt 2024
Matcharrangemang 19/10
Hej! Idag är det dags för de som ska jobba med matcharrangemanget. Sargen är uppe nu och eftersom sargen är uppställd så räcker det att vara på plats 1,15 min innan matchstart (vad jag har läst mig till). Matchen startar kl 16 så samling 14.45. Jag jobbar i Calles café idag under matchen men hoppas att det äldre laget som är med hjälper till och kan svara på ev frågor. Annars finns jag i caféet om det skulle vara några frågor. Efter matchen hjälper matcharrangerade lag åts att städa läktaren, tömma papperskorgar och pant. Städmaterial finns i städförrådet efter omklädningsrum 1. Sarg och allt som tagits fram ska plockas bort.
F 17
19 okt 2024
1kommentar
Newbody tjuvstart
Ni kan lugna alla strumptörstande släktingar 😉 Det blir en Newbody försäljning och denna gången samkör vi med P13 bara för att få dela på fraktkostnaden, men vi säljer såklart endast för vårat lag. Gå in på denna länk och registrera er för försäljning. Kataloger är beställda idag och kommer att delas ut så snart de är på plats, men redan från det att ni har registrerat er går det att dela webshopen digitalt. November sades det först, men nu är säljperioden alltså igång från idag 21 oktober till 25 november. Lycka till!
F 11/12
18 okt 2024
9kommentarer
Visa fler nyheter