• VPC ansvariga.

    VPC möte tors. 26 aug kl. 18:00 Nu när semesterperioden närmar sig sitt slut så kallar vi alla VPC ansvariga samt grupp/funktion ansvariga till ett möte för genomgång och ansvarsområden. - Vad förväntas att göra - Hur många behövs på respektive funktion. - Ordningställande inför (dagen innan) Välkomna! P 10 16 aug 2021 7kommentarer
  • VPC möte 26 aug 18:00

    VPC möte tors. 26 aug kl. 18:00 Nu när semesterperioden närmar sig sitt slut så kallar vi alla VPC ansvariga samt grupp/funktion ansvariga till ett möte för genomgång och ansvarsområden. - Vad förväntas att göra - Hur många behövs på respektive funktion. - Ordningställande inför (dagen innan) Välkomna! Ledarsidan 16 aug 2021 0kommentarer
  • Telefon till Kansliet

    Tillsvidare kan ni nå kansliet på tele 0702275160. Ledarsidan 9 aug 2021 0kommentarer
  • Träningar Augusti

    Hej! Vi kommer att köra 3 träningar per vecka i Augusti. Vi har planerat med dessa tider. Måndag 17.00-18.15 LF Onsdag 19.15-20.30 UW (kan bli ICA hallen) Torsdag 17.00-18.15. LF Nu kör vi! Mvh Jocke Juniorgrupp Herr 9 aug 2021 0kommentarer
  • Vänerns Pärla Cup

    Hej! Vi njuter fortfarande av sommar medan innebandysäsongen närmar sig och även Vänern Pärlan cup som går av stapeln 25-26/9 samt 2-3/10. För F09/10 är det 26/9 som är cupdag. Vi har tidigare inventerat vilka av er som kommer att vara med/jobba under vår cupdag + ev timmar annan dag. Vi har ännu inte lagt schema för vilka tider och arbetsuppgifter som gäller men det kommer lite längre fram. Räkna dock med arbetsinsats hela dagen 26/9. I de arbetsgrupper där det krävs mycket folk behöver vi ha gruppansvariga som håller ihop arbetet i respektive grupp. För F09/10 är det fixat i 3 av 4 grupper: Sekretariatsgruppen (Robert W) Frukost/lunch-gruppen (James E) Infocenter (Kristina W) Vi behöver nu även en gruppansvarig till Parkering/Grill-gruppen. Arbetet i gruppen innebär att grilla o sälja hamburgare samt hålla ordning på parkeringen under främst morgonen. Vi vill ha in ett namn på gruppansvarig för parkering/grill senast nu på söndag 8 augusti. Svara genom att skicka ett mail till kristinaw73@icloud.com Får vi inte något namn så drar vi lott om vem som får uppdraget. För alla gruppansvariga kommer det att hållas ett första informationsmöte på tisdag den 10 augusti kl 18.00 i Novab arena. Hälsningar Kristina F 09/10 5 aug 2021 0kommentarer
  • Visa fler nyheter