• Info till nya spelare

    Information till nya föräldrar på Lockeruds Innebandy F11/12 Vi har haft flera nya ungdomar som anslutit sig till laget under den gångna veckan, vilket vi tycker är fantastiskt roligt! Man får gärna komma och testa på några träningar innan man bestämmer sig om man vill spela innebandy. Innan ert barn kommer för att prova på innebandy ber vi er att ta kontakt med Stina på telefon i 073-676 42 13. Detta är viktigt för att vi ska kunna ordna material och planera för träningen. Observera att era barn inte är försäkrade om medlemsavgiften inte är betald, vilket gör dialogen avgörande. Sedan när barnet bestämmt sig för att fortsätta med innebandyn så behöver vi ha in information enligt dokument nedan: Spelarinformation Det går också bra att förälder lämnar informationen direkt till ledare på en träning. Vi ser fram emot att välkomna alla nya spelsugna ungdomar! Med vänliga hälsningar, Ledarna i Lockeruds Innebandy F11/12 F 11/12 6 okt 2024 0kommentarer
  • TACK

    Tack bästa bästa föräldragänget för idag. Vi gjorde det TILLSAMMANS! ❤️ F 11/12 6 okt 2024 9kommentarer
  • Ansvarsområden 24/25

    Hej föräldrar till spelande P15 killar! Jag har nu lagt schema för kommande säsong när det gäller att hjälpa till med Calles café, arenaansvar och matcharrangemang. Närmast är 20 oktober i Calles café och arenaansvar. Som det ser ut nu har vi ansvar mellan 8:00 – 18:00 men det kan komma att förändras, får de exakta uppgifterna tisdagen den 15 oktober. 8:00 – 13:15 Neo G och Frank B. 13:00 – 18:00 Sebastian S, Frans F och Valle N. Framöver har vi: • Calles Café och arrenaansvar 17 november och 8 december. • Matcharranegmang 21 december och 8 mars. Då det inte är klart vilka nya spelare vi har i laget samt vilka som slutat låter jag det gå några dagar till innan jag publicerar vilka som har vilket ansvar för dessa tillfällen, hoppas det är okej. Detta för att det ska bli så rätt som möjligt från början med få korrigeringar. Lägger då ut 2 PDF:er med vilka som ansvarar för vad, skulle man inte kunna så byter man med någon annan i laget och meddelar sedan mig bytet så att jag kan uppdatera informationen. Information om vad som menas med de olika uppdragen ligger under Dokument i mappen ”Ansvarsområden 24/25”. Har man några frågor är det bara att höra av sig. //Linda P 15 6 okt 2024 6kommentarer
  • Mail om Matcharrangemang och Calles

    Har skickat ut Mail till er med info om vad det innebär att ansvara för matcharrangemang och Calles. Viktigt att alla läser igenom så man har koll på vad som gäller! Inom kort kommer info i kalendern vilka datum vi har ansvaret. F 13/14 6 okt 2024 0kommentarer
  • Lunch Tuva

    Glöm inte att vi föräldrar/funktionärer får äta i Tuva mellan 11-13.30! Vi får hjälpas åt att byta av varann o det är svårt att komma ifrån. F 11/12 6 okt 2024 0kommentarer
  • Livesändning VPC

    Vi försöker livesända VPC matcherna från våran nyskapade youtubekanalkan för laget! Det behövs 50 följare! YOUTUBE KONTOT Hinner vi inte få följare så försöker vi livesända från instagram Instagramkontot In o följ!! F 11/12 6 okt 2024 4kommentarer
  • Uppdateringar Arbetspass och dokument

    Hej! Har nu kollat igenom arbetsschemat igen och hittat följande 3/11 Matcharr F11/12 – De har egen borta match samma dag så denna byts till F15/16 (ni har två matcharr sedan innan men både de två är tillsammans med F17) 9/3 Matcharr P13 – Ja Johan det stämmer enligt kalendern är det bortamatch, jag dubbelkollar detta en gång till, sen kan vi ta bort den från er. Laget har 5 pass i calles med Arena så blir 6st arbetspass ändå. 2/11 matcharr P14 flyttas till P17 då det blivit för många pass på P14 Hoppas inte jag rör till det för er nu och säg till om ni hittar fler tokigheter 😊 Uppdaterat schema ligger nu i dokument. Nu finns det även ett uppdaterat dokument om matcharrangemang 😊 Ladda ner och lägg upp i era lag så alla kan läsa inför era arbetspass! Trevlig helg! /Johanna Ungdomsgruppen 5 okt 2024 1kommentar
  • Sportlotten

    Imorgon under VPC kommer jag att dela ut Sportlotten. Föreningen har bestämt att varje spelare skall sälja 13st lotter var. Lotten kostar 50kr och utöver vinstchans finns 4st fina kuponger på baksidan. Dessa säljs under oktober månad och senast 28 oktober skall man betala in pengarna (650kr) för sålda lotter till Mig Petra Aro 0768693772, så att jag kan betala in i tid till föreningen. F 11/12 5 okt 2024 5kommentarer
  • Supertext

    Här kommer en inbjudningslänk till Supertext för er som inte kommit med i gruppen än. Säg till om den inte funkar! https://getsupertext.com/dela/fknczbjoug P 11 5 okt 2024 0kommentarer
  • VPC arbetskläder

    På söndag när vi arbetar skall alla bära gul VPC t-shirt (som vi haft tidigare när vi varit matchvärdar m.m.). För er som kommer att jobba utomhus (parkering, grill) gäller gul väst. OBS! Om/när vi kollar på matcher skall den gula t-shirten tas av. Nu är det nära, det ska bli så kul 🙌😊 Vi ses på söndag! F 11/12 4 okt 2024 6kommentarer
  • Visa fler nyheter